may Allah bless us :)

Friday, April 1, 2011
assalamualaikum korangs :)
. haha .
 
 
tetibe tringat plak kat belog ni td ..
so ,,
dngan keazaman yang tnggi ..
aq berusehe jgak nak post sumting kat belog nii ..
 
wlaupun takde ape2 tajukk =..='
hoho ..
jd ,
aq TER conteng sumting tok kite2 smua ..
i hope u like it :D
kat tengah tuu , Amir and Zalina .. hoho .. and kat blakang tuu warga 0610 ..   [ wakil2 je la ek2 ] ponat tangan den nak wat ramai :))
haha ..
tu joo dari den ..
takdo bondo pun ..
 
sajo nak kasi ponuh belog ni jaah ..
arap ekau smuo suko laah yoo :)
kalo ta sukoo ..
hampo laa den ..
cenggini ,,

haha ..
mrepek mrepek ..
sbenanye nak ckap ,,
gud luck kat SIXTENianss smua ..
smoge kite smua dpat buat pilihan yang tepat demi mase dpan kite smua okeyyh ??
dan biar laah karier yang menjadi pilihan kite tuu ,
dpat membantu diri , keluarga , masyarakat ,
agama , bangsa dan negare !!
insyaAllah ..
amiin .
kene slalu smngat mcam dye nii !
 
haha ..
jaoh sgat ke aq piker nii ??
tak kan ??
nty ,,
bile dah berjaye2 smua ,,
jgan laah lupe tyme kite pernah sronok sesame mcam nii ,,
hehe ~
kayy ..

.itujedariaku.


.:wassalam'alaikum:.

18 comments:

  1. doodlez! said...:

    best n cute bangat!hehe

  1. cik pira said...:

    ni msti HUDA bwat ni,tgk tulisan pon da kenal . hahahahahahhaha .

  1. hMn :) said...:

    doodlez : thanks yaa :)
    cikPIRA : grr ~ tapayah laa na tuduh HUDA yg buatt ! :P

  1. kreatif arr.........ajak sikit...

  1. hMn :) said...:

    hehehe :P
    ajarr ?
    kihkihkih ..
    insyaAllah ..

  1. Anonymous said...:

    wahh!!!bgusnyer..owg yg create bnda nihh..nice..ske sngt2!!!

  1. hMn :) said...:

    oh . jgan lah sedih begitu :')
    chillax ye :DD
    bile da sukses nty , kite gather2 laa ~
    c u d i p t :]

  1. gamba yang bergerak gerak tu arnab ke??wuuhuuu.sukseees!

  1. hMn :) said...:

    maller : haah .. comel kann ? cute banget :)
    fatihah : thanxxx :D

  1. hMn :) said...:

    thank you laaah ~
    :DD

  1. hMn :) said...:

    court : thanx beb ! :))