mereka-mereka yang dipanggil oleh JPA

Sunday, April 10, 2011
tak larat dah "mendengar suara-suara" yang suruh update. oleh itu, seperti yang dijanjikan, senarai yang bakal ditemuduga JPA dari 12-15 April nanti :)

12 April 2011 - Selasa
  • 0800 INTEC UiTM Shah Alam
    • Dzatul Helmi
    • Nur Syafiqah Mat Bashah
  • 0850 INTEC UiTM Shah Alam
    • Izzah Munirah Ghazali
  • 1105 UiTM Arau
    • Wan Ayuni Diyanah
13 April 2011 - Rabu
  • 1405 INTEC UiTM Shah Alam
    • Izzat Rezmi
  • 1545 INTEC UiTM Shah Alam
    • Nur Sofina Mohamad Johari
    • Wan Abdul Hakim Wan Ibrahim
  • 1635 INTEC UiTM Shah Alam
    • Hairul Nazri Samsuri
    • Muhammad Asyran Othman
14 April 2011 - Khamis
  • 0800 INTEC UiTM Shah Alam
    • Alia Izwanis
  • 0800 UNITEN Kajang
    • Syaza Sulaiman
  • 0900 INTEC UiTM Shah Alam
    • Muhammad Fahmi Izzuddin
  • 1200 INTEC UiTM Shah Alam
    • Siti Nawarrah 
  • Kompleks Sukan Veledrom Rakyat, Ipoh
    • Nurul Aqilah Roslan
15 April 2011 - Jumaat
  • 0800 INTEC UiTM Shah Alam
    • Aidil Muzammil *baru tambah :)
  • 0850 INTEC UiTM Shah Alam
    • Liyana Kassim

berikutlah nama-namanya. aku tau ada lagi nama yang tak ada sebab khabar beritanya tak sampai lagi ke telinga aku. kalau siapa-siapa yang tercicir, beritahulah kat aku supaya aku boleh tambah nama korang. sama-samalah kita doakan supaya semua kawan-kawan kita yang dipanggil temuduga ni terima tawaran untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang dipilih oleh masing-masing dan semoga itulah yang terbaik untuk mereka.

*mara nanti siapa yang nak volunteer untuk buat senarainya? :D

12 comments:

  1. youknowme said...:

    good luck all of you! hope for the best! InsyaAllah.

  1. . said...:

    tahniah korg! smoga berjaya dunia n akhirat :D
    haha

  1. ufAz said...:

    thniah n gdluck..huhuh...tmpt tu sblh skolah vokasional tw...hoho

  1. che qyll said...:

    cpa yg dapat tu jgn lupe bwat salam perantau khas kat aq taw..!!

  1. ramai gak apply mara ye

  1. ad kecuakan lah dalam diri .

  1. wafa said...:

    semoga berjaya sahabat2ku.igt lah
    perjuangan kita bkan sampai di sini shaja.masih bnyak liku2 perjalanan yg kita belum telusuri.innallahama'ana

  1. diyanah said...:

    Alhamdulillah..semoga setiap lgkh kita dalam hidayah dan redha Allah..bittaufiq wannajah kawan2!!

  1. Zoppens said...:

    wahhh!!gudlak yee~
    ramai apply MARA nih.semuan cuak JPA

  1. goodluck semua!!!!!!!!!!!aku dah nampak dah bakal2 perantau!!!!!!

    jgn lupa cikgu2 dan rakan2 seperjuangan spm..lol...

  1. gudlak beb!.
    do da best!
    ha3.

  1. Sophie said...:

    CONFIRM list MARA nnt akn lg pnjg dr JPA.huhuhu
    insyaallah sume dpt lah :D